Promocje
Mąka kokosowa 1kg
Mąka kokosowa 1kg
6,90 zł 4,90 zł
szt.
Mąka kasztanowa - 500g
Mąka kasztanowa - 500g
29,99 zł 22,99 zł
szt.
Mąka kasztanowa - 250g
Mąka kasztanowa - 250g
16,99 zł 12,99 zł
szt.
Sól różowa kłodawska gruboziarnista 1,5kg
Sól różowa kłodawska gruboziarnista 1,5kg
13,99 zł 5,99 zł
szt.
Olej kokosowy Extra Virgin Nierafinowany 3x 900ml
Olej kokosowy Extra Virgin Nierafinowany 3x 900ml
79,90 zł 74,90 zł
szt.
Rodzynki thompson jumbo 1kg
Rodzynki thompson jumbo 1kg
19,99 zł 15,89 zł
szt.
Żurawina suszona cięta 1kg
Żurawina suszona cięta 1kg
19,99 zł 17,49 zł
szt.
Nasiona Chia 1kg
Nasiona Chia 1kg
13,90 zł 12,90 zł
szt.
Jagody goji suszone XXL 500g
Jagody goji suszone XXL 500g
29,90 zł 27,90 zł
szt.
Młody jęczmień - proszek - 1kg
Młody jęczmień - proszek - 1kg
24,99 zł 23,90 zł
szt.
Malina suszona 100g
Malina suszona 100g
18,90 zł 11,99 zł
szt.
Morele suszone naturalne XXL 1kg
Morele suszone naturalne XXL 1kg
36,89 zł 33,89 zł
szt.
Zwroty i Reklamacje

Odstąpienie od umowy

Odstąpić od umowy można w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar, wraz z formularzem odstąpienia od umowy oraz paragonem bardzo proszę odesłać na adres podany niżej.

W celu zwrotu produktu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 790-700-423 w celu ustalenia terminu odbioru przesyłki przez kuriera.

Adres do zwrotu:

JAWO

Plac Błonie Beszcz 2

31-573 Kraków

 

Reklamacje

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na biuro@jawokrakow.pl

W celu zwrotu reklamowanego produktu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 790-700-423 w celu ustalenia terminu odbioru przesyłki przez kuriera.

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

  • Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta
  • Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  • Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
  • Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi pod nr tel. 790-700-423

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl